filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Signed a maintenance contract (for about 8-10 million square feet across the country so it's not small fish). $13K motor goes out and all of a sudden it is not their issue. Even though the contract is a full maintenance contract inclusive of parts. It was from a...
Read more
thyssenkruppelevator
thyssenkruppelevator
Thyssenkrupp Elevator Verified Representative

We apologize for this experience. Our goal is to always provide superior customer service. Please send further details of your experience to customercare.tke@thyssenkrupp.com ...

1.0
I didn't like
  • Poor service
  • Do not fulfill contract obligations
  • Lack of accountability
#1072475
sign a maintenance contract, never see or hear from them again. call them for repairs, they charge you for the repairs and call the visit a "maintenance" call (maintenance visits required by the contract that don't actually ever get done) then they send a bill and an...
Read more
Anonymous
Anonymous

Thyseen Corrupt is the American translation for this company.

1.0
I didn't like
  • Poor service
  • Lack of communication
  • Poor scheduling
#932004
We had several elevators installed at our condominium by "authorized factory installers." Most of the team was very difficult to deal with and were condescending and sometimes did not respond to questions from our board or our management company. In addition, the...
Read more
thyssenkruppelevator
thyssenkruppelevator
Thyssenkrupp Elevator Verified Representative

We are so sorry to hear you're having issues with your elevator. Please respond to my private message with the address of the building so that I can get our teams on this iss...

1.7
I didn't like
  • Installation of elevators and poor service
#868355
TK has been bilking our condo, Seybold Pointe, for years and we can't wait for the day their contract is up with us. ... TK has been bilking our condo, Seybold Pointe, for years and we can't wait for the day their contract is up with us. TK is a dishonest and...
Read more
1.2
I didn't like
  • Being lied to
  • Being lied to and being ripped off
#861620
We were told by Thyssenkrupp that our aging Dover elevators needed to be modernized to improve reliability and replace no-longer-supported parts. Renovated Nov-Dec 2015, Feb-Mar 2016, our four elevators ($100k each) have no gone more than four days without a service...
Read more
rollo2016
rollo2016

Oh, for the days of Alfried Krupp and Fritz Thyssen! They made great and reliable products back then. Apparently, this is no longer so. Good luck.

As director of elevators for a housing company in NY having nearly 200 elevators in our development, our experience with TKE has been god awful. There response to issues are negative, there machines are not as they claim and are failing at an alarming rate. They tell...
Read more
1.0
#766064
Our company Alpha InfoLab Pvt. Limited ordered for one elevator (eight passengers) to ThyssenKrupp on 27th February 2015. Everybody from local office of the company surrounded us and got the order. It was the worst day for us regarding construction decesions of our...
Read more
Anonymous
Anonymous

Yea im Tony Bachuwa's ex wife... I think that they don't really care about their employees...he's plant manager in Detroit...They cut his bonus in half my daughter told me...g...

#721451
I live in a 240 resident senior apartment hi-rise co-op. Our large elevator, which is needed for move-ins and move-outs, and also to accommodate our many residents with Hoverounds and wheelchairs, has been down since September 12th, 2015. ThyssenKrupp has been out...
Read more
1.0
#714433
Thyssenkrupp bought out our building's elevator maintenance company. The contract expired and I gave them 90 days notice that we were changing to another company as specified in our contract with the original elevator company. (GESS) A very aggressive employee barged...
Read more
Anonymous
Anonymous

This is industry standard operating procedure from the large corporations....hidden "roll over" clauses in service contracts. TK won't even guarantee a monthly service vist......

Anonymous
high rise man 81

Go over the local office to a regional or national manager and see if they handle it differently.

#448579
************************************************** USE THYSSENKRUPP FOR YOUR ELEVATOR REPAIRS OR CONTRACT WORK!!! THEY ARE "KRUPPT" Two Weeks AGO our Condominium went into contract for $94,000.00 Elevator Renovation/Modernization with Thyssenkrupp Elevator Company of...
Read more
Anonymous
Anonymous

What a great review! We are in Canada and have the same issues! This company is a freaking joke. They are horrible. Poor service. Poor repairs. Horrible attitudes of his emplo...

Ormond-By-The-Sea, Florida
#409633